با اشتياق و حوصله به حرفهايش گوش دهيد

تعداد بازدید: 40

اد بگيريد كه با اشتياق و حوصله به حرفهاي شوهرتان گوش بدهيد

در زندگي روزمره، كسي وجود ندارد كه در محيط كار و يا محيط بيرون از خانه،برايش مسائلي پيش نيايد.

استرسهاي ناشي از پيامدهاي احتمالي و همچنين مسائل پيش بيني نشده اي وجود دارند كه ذهن و افكار شوهرتان را خواه يا نا خواه درگير مي كند.

ويا ممكن هست كه نگراني از بابت موضوعي داشته باشد كه هراس دارد مبادا شما و يا كسي از آن خبر دار بشود و نق و يا غرولوند شما شروع بشود و يا اينكه او از ديد گاه شما بي كفايت جلوه كند.

يكي از علل كتمان مرد و اين كه سفره دلش را پيش زنش باز نمي كند اين هست كه زن با دقت و توجه و دلسوزي به حرفهاي مرد گوش نمي سپارد.

واقعا خانمها، خودتان قضاوت كنيد.يك لحظه بياييد جايتان را با آقايون عوض كنيد.فرض كنيد به طور مثال، به عللي يك اشتباه باعث شده كه كلي بدهكاري باربياوريد و دستتان هم جايي بند نيست اگر قرار باشه با مطرح كردن اشتباهي كه در محيط كار و يا هر جايي كه مرتكب شده ايد بر سرتان نق بزنند نه تنها اونو به شوهرتان نمي گوييد بلكه تمام سعي تان را مي كنيد كه اواز اين موضوع خبر دار نشود.وشما مي مانيد ومشكلتان .چه بسا كه با گذشت زمان ،مشكلتان هم روز به روز بزرگتر بشه و بدتر از همه استرس ناشي از اين مساله،اعصابتان را بيش از پيش خرابتر كند. حالا خودتان قضاوت كنيد با اين دلشوره،واقعا ميتونيد اون طور كه بايد به همسرتان و به زندگيتان برسيد؟

و در نتيجه با اين وضع نه تنها نمي تونيد توي خونه نشاط قبلي را داشته باشيد و به خودتان برسيد و مهمتر از همه نميتونيد به شوهرتان برسيد و اين در دراز مدت يعني فاجعه.

آيا دلتان مي خواهد كه شوهرتان روز به روز از شما دورتر بشود؟

آيا مي خواهيد كه شريك زندگيتان،سنگ صبوري غير از شما را براي گفتن خستگيها و مشكلاتش پيدا كند؟

و آيا مي خواهيد كه قلبهايتان و روحتان از همديگر دورتر بشود؟

مسلما هر زن مهربان و دور انديشي نه تنها مي گويد نه،بلكه نمي خواهد فكرش را هم بكند.

پس چه كار بايد بكنيم تا به اين وضع دچار نشويم؟

چقدر بهتر هست كه كه براي شوهرتان فرصت بدهيد تا هر مطلبي كه دارد به راحتي به زبان بياورد.به او فرصت دهيد تا بار دلش را خالي كند و مصائبي را كه در محل كارش قادر نيست با كسي در ميان بگذارد و نزد كسي اعتراف كند به شما بگويد.

توجه كنيد:مرد آن اندازه كه به يك زن شنونده،باهوش و با توجه نياز دارد به زن اندرز دهنده

نياز ندارد.

گوش سپردن به حرفهاي شوهر هم يك آداب و خصوصياتي هست كه هر زن خردمندي آن را مي داند و اين هنر يك زن را در شوهر داري مي رساند.

هنر گوش سپردن به حرفهاي شوهر

_وقتي شوهرتان در مورد موضوع مورد بحث خود سخن به ميان مي آورد وسط حرف او نپريد و اتفاقي كه در خانه افتاده را براي او باز گو نكنيد.گفتن حرفهاي خود و آنچه در مورد خانه اتفاق افتده را به وقت ديگري موكول كنيد.

_ در موقع شنيدن از چشمها،صورت و تمام بدن استفاده كنيدنه تنها از گوشها:

به طور مثال چشمتان به تلويزيون خيره نباشد وفقط گوشتان به همسرتان باشد.با اشتياق به حرف شوهرتان گوش كنيدوبه چشمانش نگاه كنيد و حتي كمي سر خود را به طرف او جلو ببريد وعلاقه و شيفتگي خود را نسبت به شنيدن موضوع در حالت صورت خودتان ظاهر كنيد.

_هرگز به اسرار شوهرتان خيانت نكنيد واعتماد او را از بين نبريد:

مهترين علتي كه آقايون راجع به كارشان با زن خود مشورت نمي كنند اين هست كه به رازداري زنشان اعتماد ندارند.اميدوارم هيچ كسي جزو آنهايي نباشد كه هنگام مشاجره و يا اختلاف نظر با شوهرشان اسراري را كه شوهر با آنها در ميان گذاشته است به رخش مي كشند و به اين وسيله او را تهديد مي كنند وحتي باعث شرمندگي شوهر مي شوند.خودتان قضاوت كنيد چنين زني آيا مورد پسند شوهرش خواهد بود؟

يك مطلب خوشايند براي خانمها:آيا مي خواهيد ارتباطتتان با شوهرتان صميمانه باشد؟

به درد دل شوهرتان وحرفهاي او گوش دهيد بدون آنكه اظهار نظري و يا اندرزي به او بدهيد.

شوهر داري يك هنر است.اميدوارم كه همه دختر ها قبل از ازدواج اين هنر را ياد بگيرند.

توكل به خداي مهربان را فراموش نكنيم

مطالب تصادفی

سید خلیل حسینی

کارشناس کامپیوتر، علاقه مند و فعال در حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت
برنامه نویس بک اند پی اچ پی و لاراول 
برنامه نویس فرانت اند
پلاگین نویس و طراح صفحات وردپرس

blog-author-image