زندگی کودک هفته بیست و پنجم

تعداد بازدید: 37

نوزادتان ممکن است در این سن، تکه غذاهای کوچک را به راحتی بردارد و بخورد. توجه داشته باشید که چه چیزی در دسترس او قرار دارد و به دقت مراقبش باشید. اجازه ندهید هر چیزی را در دهانش بگذارد.

نوزاد شما در هفته 25

اگر شیر خودتان را به نوزاد می‌دهید و تصمیم گرفته‌اید که فقط با شیشه به او شیر بدهید، چه به دلیل اینکه شیوه دیگری از تغذیه را انتخاب کرده‌اید و چه به این خاطر که می‌خواهید او را از شیر بگیرید، روزهای سختی را پیش رو خواهید داشت. نوزادتان در این سن می‌داند که چه چیزی را دوست دارد و خوردن شیر شما برایش آسان‌تر است، همچنین از این طریق به شما نزدیک‌تر خواهد بود.

برای اینکه این تغییر را برایش آسان‌تر کنید، سعی کنید وقتی که شکمش خالی است به او شیر بدهید یا اگر این کار مؤثر واقع نشد، هنگامی که تقریباً سیر است به او شیر بدهید. کاری نکنید که متوجه این تغییر بزرگ شود. به گونه‌ای رفتار کنید که انگار هیچ اتفاقی نیافتاده و فقط چیز جدیدی را امتحان می‌کنید. سعی کنید شیشه را به دست شخص دیگری بدهید تا به او شیر بدهد. نوزادان شیشه شیر را از دست افراد دیگر راحت‌تر قبول می‌کنند تا مادرشان، زیرا حس بویایی‌شان قوی بوده و بوی شیر مادرشان را حس می‌کنند.

مطالب تصادفی

سید خلیل حسینی

کارشناس کامپیوتر، علاقه مند و فعال در حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت
برنامه نویس بک اند پی اچ پی و لاراول 
برنامه نویس فرانت اند
پلاگین نویس و طراح صفحات وردپرس

blog-author-image